Pre Vás » Služby a podpora » Služby » Ostatné služby » Odkazová schránka

Hlasová odkazová schránka

S aktívnou hlasovou odkazovou schránkou
vám môžu priatelia a známi zanechať odkaz,
keď nemôžete prijať hovor.


Ako to funguje

Ak máte program s dobíjaním kreditu
Hovor sa automaticky presmeruje do hlasovej schránky vždy, keď ste nedostupný alebo keď hovor nezdvihnete.


Ak máte program s platbou na faktúru
Sami si určíte, kedy sa majú vaše hovory presmerovať:

  • Ak sa rozhodnete pre nepodmienečné presmerovanie, presmerujú sa všetky neprijaté hovory.
  • Pri podmienečnom presmerovaní budú do hlasovej schránky odklonené len hovory, ktoré splnia niektorú z nasledujúcich podmienok: volané číslo je obsadené, neodpovedá, je mimo dosahu alebo je nedostupné.

Na odkaz v hlasovej odkazovej schránke vás upozorníme SMS-kou.

Ako volať do hlasovej schránky

Zo svojho O2 čísla volajte +421 949 99 99 99, z iného čísla vytočte +421 949 98 98 98. Ak voláte zo zahraničia, musíte zadať číslo hlasovej schránky (rovnaké ako telefónne číslo, napr. 949 123 456) a váš bezpečnostný kód.

Ako si vypočuť hlasové správy

Na novú správu vo vašej schránke vás upozorníme v SMS správe. Ak zavoláte na číslo 999 alebo +421 949 999 999, automaticky sa vám prehrá prvá uložená hlasová správa. Počas jej prehrávania ju môžete vymazať stlačením 5 alebo sa posunúť na ďalšiu správu stlačením 6.

Ako zmeniť bezpečnostný kód

Bezpečnostný kód chráni vašu schránku pre neoprávneným vstupom. Zadať ho musíte vždy, keď voláte do schránky z iného ako vlastného čísla alebo keď voláte zo zahraničia.

Zmena bezpečnostného kódu:

  • Zavolajte hlasovú schránku: +421 949 989 898 alebo +421 949 999 999.
  • V hlavnom menu stlačte 3 a 2.
  • Zadajte svoj nový bezpečnostný kód zložený z 1 až 6 číslic a stlačte #.
  • Nový kód zopakujte a stlačte #.

 

Ako zmeniť uvítaciu správu

Štandardnú uvítaciu správu „Dovolali ste sa do schránky 0949 123 456..." môžete nahradiť vlastnou. Po zavolaní do svojej schránky stlačte v hlavnom menu 3 a 1 a nahrajte svoj vlastný text.


Aktivácia a nastavenia

Hlasovú schránku si môžete aktivovať zadarmo na Zákazníckej linke 949.


Využívanie služby v zahraničí

Za vypočutie odkazu v zahraničí zaplatíte ako za odchádzajúci hovor v roamingu. Zákazníci s fakturovanými službami, ktorí majú nastavené podmienečné presmerovanie hovorov, však platia za uloženie odkazu súčet odchádzajúceho a prichádzajúceho hovoru v roamingu.

Preto vám odporúčame nastaviť si presmerovanie všetkých hovorov, pri ktorých platíte ako za odchádzajúci hovor v roamingu, alebo si schránku pred odchodom do zahraničia zablokovať. Nastavenie presmerovania sa dá upraviť aj zo zahraničia.


Cena

Všetky informácie o cenách nájdete v našom aktuálnom cenníku.