Pre Vás » Služby a podpora » Služby » Ostatné služby » Odkazová schránka

Hlasová odkazová schránka

 

Výhody služby

Informácie

Vďaka tejto službe nikdy neprídete o žiadnu dôležitú informáciu alebo o zmeškaný hovor. Je pritom jedno, kde práve ste. V spojení so svojimi priateľmi zostávate aj keď máte vypnutý telefón, pohybujete sa na miestach bez signálu, alebo jednoducho oddychujete pri mori.

 

Prejsť do hlasovej odkazovej schránky

 

Ako to funguje

Fungovanie

Zákazníkovi s dobíjaním kreditu sa hovor automaticky presmeruje do hlasovej schránky vždy keď je nedostupný alebo neodpovedá.

Zákazníci s fakturovanými službami sami určia, kedy sa majú ich hovory presmerovať. Na výber máte dve možnosti. Ak sa rozhodnete pre nepodmienečné presmerovanie, presmerujú sa vám všetky neprijaté hovory. Pri podmienečnom presmerovaní budú do hlasovej schránky odklonené len hovory, ktoré splnia niektorú z nasledujúcich podmienok: volané číslo je obsadené, neodpovedá, je mimo dosahu alebo je nedostupné. Na odkaz v hlasovej odkazovej schránke vás upozorníme SMS-kou.

Ako volať do hlasovej schránky

Zo svojho O2 čísla volajte +421 949 99 99 99, z iného čísla vytočte +421 949 98 98 98. Ak voláte zo zahraničia, musíte zadať číslo hlasovej schránky (rovnaké ako telefónne číslo, napr. 949 123 456) a bezpečnostný kód.

Ako si vypočuť hlasové správy

Na novú správu vo vašej schránke vás upozorní SMS. Ak zavoláte na číslo 999 alebo +421 949 99 99 99, automaticky sa vám prehrá prvá uložená hlasová správa. Počas jej prehrávania môžete stlačiť 5 a vymazať ju, alebo stlačením 6 posunúť na ďalšiu správu.

Ako zmeniť bezpečnostný kód

Bezpečnostný kód chráni vašu schránku pre neoprávnenými prístupmi. Zadať ho musíte vždy ak nevoláte do schránky z vlastného čísla, alebo voláte zo zahraničia. Zavolajte hlasovú schránku: +421 949 98 98 98 alebo +421 949 99 99 99 a v hlavnom menu stlačte 3 a 2. Zadajte svoj nový bezpečnostný kód zložený z 1 až 6 číslic a stlačte #. Nový kód zopakujte a stlačte #.

Ako zmeniť uvítaciu správu

Štandardnú uvítaciu správu „Dovolali ste sa do schránky 0949 123 456..." môžete nahradiť vlastnou. Po zavolaní do svojej schránky stlačte v hlavnom menu 3 a 1 a nahrajte vlastný text.

 

Aktivácia a nastavenia

Aktivácia a nastavenia

Hlasovú schránku si môžete aktivovať zadarmo prostredníctvom zákazníckej linky +421 949 949 949 alebo 949 (voľba 9 – Spojenie s operátorom). Zákazníci s fakturovanými službami si môžu schránku aktivovať aj vo svojom mobile.

 

Využívanie služby v zahraničí

Využívanie služby v zahraničí

Za vypočutie odkazu v zahraničí zaplatíte ako za odchádzajúci hovor v roamingu. Zákazníci s fakturovanými službami, ktorí majú nastavené podmienečné presmerovanie hovorov, však platia za uloženie odkazu súčet odchádzajúceho a prichádzajúceho hovoru v roamingu. Preto vám odporúčame nastaviť si presmerovanie všetkých hovorov, pri ktorých platíte ako za odchádzajúci hovor v roamingu, alebo schránku pred odchodom do zahraničia zablokovať. Presmerovanie sa dá upraviť aj zo zahraničia.

 

Cena

Informácie

Všetky informácie o cenách nájdete v našom aktuálnom cenníku alebo predošlých ponúk O2 Pre mňa, O2 Pre firmu, O2 Narovinu.