Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Pre koho je elektronický obchod e-shop určený? Resp. kto si môže objednať tovar?

Tovar alebo služby v elektronickom obchode spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. si môže zakúpiť úplne každý. Podmienkou je len úspešná registrácia zákazníka a správnosť vyplnených údajov.

Akým spôsobom mi bude objednaný tovar doručený a ako dlho bude trvať doručenie zásielky?

Tovar vám doručíme kuriérskou službou do 7 pracovných dní od objednania. Pre príchod kuriéra si pripravte občiansky preukaz a ešte jeden doklad.

Koľko ma to bude stáť?

Doručenie tovaru kuriérskou službou je zadarmo.

Kde si overím stav mojej objednávky?

Elektronický obchod O2 e-shop umožňuje užívateľom online prezeranie stavu svojich objednávok. Zobrazia sa Vám detailné informácie o objednávke a stav, v ktorom sa Vaša objednávka nachádza.

Ako postupovať, keď mi karta, tovar nefunguje?

V prípade, že Vám nami dodaný tovar z nejakého dôvodu nefunguje, máte právo ho reklamovať alebo vrátiť. Viac informácií sa dozviete v Reklamačnom poriadku pre alternatívne formy predaja.

Čo mám robiť, keď mi nebola doručená s tovarom faktúra, alebo potrebujem jej opis, prípadne jej opravu?

V prípade, že ste od nás neobržali spolu s tovarom faktúru alebo potrebujete jej opis, prípadne zabezpečiť jej opravu, zavolajte prosím na Zákaznícku linku 940. Náš operátor vašu žiadosť zaeviduje a do 10-tich dní dostanete faktúru poštou. Ak potrebujete na faktúre zmenu alebo doplnenie údajov, nahláste ich prosím operátorovi zákazníckej linky.

Chcem vrátiť kúpený tovar, respektíve odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ako to mám urobiť?

Odstúpenie do siedmich dní od prevzatia tovaru je možné, ak je zakúpený tovar nepoškodený a kompletný a po predložení dodacieho listu a potvrdenia o zaplatení tovaru. Potvrdenie o zaplatení tovaru je Prijímový pokladničný doklad, ktorý ste obdržali po zaplatení dobierky. Priniesť nám nemusíte originály spomenutých dokumentov, stačia nám ich kópie. Taktiež Vás chceme informovať, že nemusíte vrátiť všetok tovar, odstúpenie od zmluvy môže byť aj čiastočné. Viac informácií sa dozviete v sekcii Vrátenie tovaru do 7 pracovných dní.