Overovanie totožnosti pri predplatených službách

Zákazníci slovenských mobilných operátorov budú musieť pri kúpe ktoréhokoľvek volacieho programu preukázať svoju totožnosť. Túto povinnosť zavádza novela zákona o elektronických komunikáciách.

Novela bola schválená napriek vytrvalej snahe spoločnosti O2 Slovakia, s. r. o. o jej zlepšenie. O2 Slovakia, s. r. o. si však splní novú zákonnú povinnosť a od prvého dňa účinnosti novely zákona bude overovať totožnosť zákazníka nielen pri kúpe programov O2 Fér.

Zmenou pre nových zákazníkov O2 predplatených služieb je, že k aktivácii služieb príde až po overení totožnosti zákazníka.

  • V prípade, že zákazník príde do O2 Predajne, k overeniu totožnosti a aktivácii O2 Karty môže dôjsť priamo na mieste predaja.
  • Ak zákazník navštívi O2 Partnerskú predajňu, k overeniu totožnosti príde priamo v predajni a služby budú aktivované do 24 hodín.
  • Zákazník, ktorý si kúpi O2 Fér s dobíjaním kreditu na O2 Predajných miestach, môže zavolať len na Zákaznícku linku 949, kde mu naši operátori vysvetlia postup. Súčasťou overovacieho postupu je Uvítací list so špecifickým overovacím kódom, ktorý zákazník dostane poštou. Len čo zákazník zavolá Overovací kód na Zákaznícku linku 949, služby budú aktivované.
  • V prípade objednania predplatených služieb prostredníctvom O2-shopu alebo telefonicky zákazník dostane Overovací kód ako súčasť zásielky. Po zavolaní Overovacieho kódu na Zákaznícku linku 949 budú predplatené služby aktivované.

Viac informácií Vám poskytneme na nonstop Zákazníckej linke 949 (0949 949 949 od ostatných operátorov).