Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Ako môžem reklamovať nesprávne dobitie kreditu?

Reklamáciu dobitia kreditu, t.j. napríklad nesprávne dobitý kredit, alebo nenavýšený kredit po platbe môžete s nami vyriešiť na Zákazníckej linke 949 alebo priamo v predajni, v ktorej ste dobíjali kredit.


Čo si treba pripraviť

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • spôsob platby,
  • pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (nepovinný údaj, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).

 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: