Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ako sa prihlásim do Moje O2, keď mám O2 Internet na doma a SIM karta je v anténe?
Ak pristupujete na internet cez O2 dáta, teda vašu domácu wi-fi z Internetu na doma, v prihlasovacom formulári v Moje O2 uvidíte vyplnené číslo O2 Internetu na doma. Načíta sa tam automaticky. SMS kód na overenie nepotrebujete, overenie prebehne online, prostredníctvom siete. Po prihlásení si v sekcii registrácia https://www.o2.sk/registracia môžete vytvoriť vlastné prihlasovacie meno a heslo, ktoré vám bude fungovať aj v mobilnej aplikácii Moje O2 a na iných zariadeniach.
Ak by ste potrebovali pomoc s prihlásením, vieme vám hneď poradiť cez Online chat.
Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.