Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak sa vám minuli dáta, navýšiť si ich môžete v Moje O2 v časti Aktuálna spotreba. Navyšovať dáta môžete jednorazovo, alebo si môžete v Moje O2 zapnúť službu Datahit a dáta sa vám budú navyšovať automaticky po ich vyčerpaní.
Jednoduchý spôsob navýšenia dát je aj cez O2 aplikáciu alebo cez SMS:
- Jednorazové navýšenie cez SMS: Pošlite SMS v tvare NAVYSIT na číslo 99222.
- Automatické navýšenie balíka cez SMS: Pre aktiváciu služby Datahit pošlite bezplatnú SMS v tvare DATAHIT A na skrátené číslo 99222.
Viac o navýšení dát si môžete prečítať na stránke Navýšenie internetového balíčka.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.