global assets

support centre assets

Breadcrumb

CP - header - Faktúra

Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Zverejňovač príspevkov - CP faktúra

Ako zistím, či mám uhradenú faktúru?

Úhradu svojej faktúry si jednoducho a rýchlo môžete overiť po prihlásení do Moje O2 alebo v O2 aplikácii.

V zozname faktúr v Moje O2 vidíte prehľad vašich faktúr aj s dátumom ich úhrady. Ak niektorá z vašich faktúr nie je uhradená, informujeme vás o tom práve v Moje O2.

Po úhrade faktúry môže ešte nejaký čas trvať, kým dostaneme z banky informáciu o úhrade. Ak však uhradíte faktúru cez Moje O2 alebo prostredníctvom O2 aplikácie, stav úhrady uvidíte okamžite.

support centre divider

 

support centre contacts

rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: