Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Ako zistím, či mám uhradenú faktúru?

Úhradu svojej faktúry si jednoducho a rýchlo môžete overiť po prihlásení do Moje O2 alebo v mobilnej aplikácii Moje O2.

V zozname faktúr v Moje O2 vidíte prehľad vašich faktúr aj s dátumom ich úhrady. Ak niektorá z vašich faktúr nie je uhradená, informujeme vás o tom práve v Moje O2.

Po úhrade faktúry môže ešte nejaký čas trvať, kým dostaneme z banky informáciu o úhrade. Ak však uhradíte faktúru cez Moje O2 alebo mobilnú aplikáciu Moje O2, stav úhrady uvidíte okamžite.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: