Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak využívate program s platbou na faktúru, sekcia Moje hovory vám poskytne prehľad o tom, kam a koľko ste telefonovali, SMS-kovali a dátovali ešte pred vystavením faktúry. Podrobný výpis hovorov v záložke Moje hovory sa zobrazuje za aktuálne fakturačné obdobie.
Podrobný výpis hovorov za posledných 18 mesiacov nájdete v Zákazníckej zóne Moje O2 po rozkliknutí vybranej faktúry.
Ak využívate program s dobíjaním kreditu, v sekcii Moje hovory nájdete prehľad hovorov, odoslaných SMS a využitých dát vždy za aktuálny prebiehajúci mesiac plus za 3 mesiace spätne.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.