global assets

support centre assets

Breadcrumb

CP - header - Faktúra

Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Zverejňovač príspevkov - CP faktúra

Môžem zaplatiť faktúru online platobnou kartou?

Ako uhradiť faktúru online

Platobnou kartou môžete zaplatiť faktúru v zákazníckej zóne Moje O2 v Platbe faktúr alebo cez mobilnú O2 aplikáciu.

Po prihlásení sa do Moje O2 nájdete vaše neuhradené faktúry v Zozname faktúr. Zvolíte neuhradenú faktúru a pokračujete na online platbu.

Uhradiť svoju faktúru online môžete aj bez prihlásenia do Moje O2. Stačí vedieť vaše telefónne číslo a číslo faktúry alebo variabilný symbol. Na stránke Platba faktúr si zadaním týchto údajov vyhľadáte svoju faktúru a pokračujete na online platbu.

Ak preferujete na úhradu faktúry online platbu platobnou kartou, môžete využiť funkcionalitu zapamätania karty. V budúcnosti už len potvrdíte svoju platbu online.

Podporované platobné karty

Online platbu môžete realizovať platobnými kartami MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku alebo v Českej republike. V prípade neúspešnej platby pri dobíjaní cez internet, prosím, kontaktujte banku, ktorá vydala vašu platobnú kartu. Platobné karty vydané v iných krajinách ako na Slovensku a v Českej republike nie je možné využiť na dobitie kreditu.

Je platba kartou online bezpečná?

Pri poskytovaní služby dobíjania kreditu cez internet prostredníctvom platobných kariet spolupracujeme s Tatra bankou, a.s.. Tatra banka, a.s. plne zabezpečuje celý proces akceptácie platobných kariet. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je podporovaná kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard. O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o vašej platobnej karte.

Aby ste chránili svoju platobnú kartu, neposkytujte v žiadnom prípade kompletné informácie o vašej platobnej karte tretím osobám vrátane zamestnancov spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. V prípade reklamácií vás môžu zamestnanci O2 požiadať o poskytnutie posledných 4 číslic z čísla vašej platobnej karty.

support centre divider

 

support centre contacts

rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: