Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Nedostal som, nemám už k dispozícii svoju faktúru. Ako sa k nej dostanem?

Ak ste si zvolili digitálnu faktúru a nedostali ste ju, skontrolujte si, či správa nebola vaším e-mailovým systémom označená ako nevyžiadaná (spam). Tiež pre istotu overte, či máte u nás nastavenú správnu e-mailovú adresu. Overíte to jednoducho v Moje O2.

Prehľad vašich faktúr, podrobných výpisov hovorov, dobropisov a ostatných dokumentov však máte vždy k dispozícii v Moje O2 aj v mobilnej aplikácii Moje O2.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: