Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Neprišla mi faktúra. Neviem ju nájsť.

Skontrolujte si, či správa od O2 s digitálnou faktúrou nebola vaším e-mailovým systémom označená ako nevyžiadaná (spam). Tiež pre istotu overte v nastaveniach Fakturačných údajov, či máte u nás nastavenú správnu e-mailovú adresu.

Dostať sa k svojej faktúre ale viete jednoduchým spôsobom po prihlásení do Moje O2. V zozname faktúr nájdete svoje faktúry za posledných 18 mesiacov.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: