global assets

support centre assets

Breadcrumb

CP - header - Faktúra

Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Zverejňovač príspevkov - CP faktúra

Nesedí mi suma na úhradu a položky vo faktúre. Ako postupovať?

Zdá sa vám, že niečo vo vašej faktúre nie je v poriadku? Môže sa to stať. Poradíme vám, ako v takom prípade postupovať.

1. Skontrolujte si podrobný výpis hovorov. Prejdite si jednotlivé hovory a ich trvanie, telefónne čísla, na ktoré ste volali, odoslané správy alebo prístupy na internet. Výpis nájdete v Moje O2 v Zozname faktúr.

2. Môže sa stať, že je vo vašej faktúre položka, ktorú ste tam pred tým nemali. Pozrite si Sprievodcu faktúrou, kde vysvetľujeme, čo jednotlivé položky znamenajú a nájdete odpovede na najčastejšie otázky.

3. Skontrolujte dôležité dokumenty - Všeobecné podmienky a Cenníky, kde nájdete poplatky za všetky využívané služby alebo položky, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Ak považujete položky vo svojej faktúre za nesprávne, dajte nám o tom vedieť. Vašu faktúru preveríme.

Otázky k faktúre vám najrýchlejšie zodpovedieme cez Online chat.

support centre divider

 

support centre contacts

rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: