global assets

support centre assets

Breadcrumb

CP - header - Faktúra

Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Zverejňovač príspevkov - CP faktúra

Omylom som uhradil faktúru dvakrát. Čo mám robiť?

Ak ste faktúru omylom uhradili dvakrát alebo ste poslali vyššiu sumu, než ste mali uhradiť, na vašom telefónnom čísle budeme evidovať preplatok. Preplatok sa uplatní v ďalšej faktúre za aktuálne obdobie a celková suma na úhradu bude ponížená práve o túto sumu. Ak si prajete platbu vrátiť na účet, pošlite nám e-mail cez kontaktný formulár – kategória Faktúry. O spracovaní vašej žiadosti vás budú informovať kolegovia e-mailom.

Stav úhrady vašich faktúr môžete sledovať v zákazníckej zóne Moje O2 v Zozname faktúr.

support centre divider

 

support centre contacts

rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: