Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak ste faktúru omylom uhradili dvakrát alebo ste poslali vyššiu sumu, než ste mali uhradiť, na vašom telefónnom čísle budeme evidovať preplatok. Preplatok sa uplatní v ďalšej faktúre za aktuálne obdobie a celková suma na úhradu bude ponížená práve o túto sumu. Ak si prajete platbu vrátiť na účet, pošlite nám e-mail cez kontaktný formulár – kategória Faktúry. O spracovaní vašej žiadosti vás budú informovať kolegovia e-mailom.
Stav úhrady vašich faktúr môžete sledovať v zákazníckej zóne Moje O2 v Zozname faktúr.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.