Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak ste omylom zadali nesprávny údaj, alebo ste zabudli variabilný symbol uviesť, nemusíte mať obavy. Pošlite nám doklad o platbe cez kontaktný formulár – kategória Faktúra. Ako doklad postačuje napríklad screenshot platby z internet bankingu.
Ak ste variabilný symbol vôbec neuviedli, ale zaplatili ste presnú sumu a z daného účtu uhrádzate faktúry pravidelne, platba by sa nám mala aj bez variabilného symbolu pripísať a napárovať správne. Najlepšie je odsledovať si to cez zákaznícku zónu Moje O2. Ak by ani na tretí pracovný deň po úhrade faktúry nebola evidovaná ako zaplatená, prosím, pošlite nám doklad o platbe.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.