Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Vo faktúre nemám zaúčtované zahraničné hovory, aj keď som bol v zahraničí.

Informáciu o využívaní služieb v zahraničí môžeme od operátora, ktorého ste v zahraničí využívali, dostať s oneskorením. Preto môže nastať situácia, že vo faktúre svoje hovory, SMS či dáta zaúčtované nenájdete. Ak sa tak stalo, roamingovú spotrebu nájdete hneď v nasledujúcej faktúre.

Ak máte otázky k svojej faktúre či k využívaniu služieb v zahraničí, sme vám k dispozícii na Online chate.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: