Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Platnosť SIM karty s programom s dobíjaním kreditu je 13 mesiacov od posledného dobitia kreditu. Ak bude po prepadnutí kreditu váš aktuálny kredit v sume 0 EUR, budete môcť príjímať hovory.
V prípade SIM karty s programom na faktúru dôjde k zrušeniu čísla po 13 mesiacoch od posledného využitia spoplatnenej služby.
Informáciu o platnosti SIM karty získate aj po zadaní sieťového kódu *100*#.
Ak chcete danú SIM kartu aj naďalej používať, je potrebné ju pred uplynutím 13 mesiacov reaktivovať vložením do vášho zariadenia a jej použitím (vykonaním spoplatnenej služby: hovor, sms...).
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.