Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Pripravili sme vám návod, ako si viete aj sami nainštalovať eSIM do vášho zariadenia. Vyberte si výrobcu zariadenia a postupujte podľa krokov nižšie.
1. Otvorte si nastavenia svojho telefónu
Prejdite do sekcie Mobilné a vyberte možnosť Pridať eSIM.
2. Kliknite na možnosť Použiť QR kód
Naskenujte eSIM QR kód, alebo v spodnej časti obrazovky kliknite na odkaz Zadať údaje manuálne.
3. Vyplňte povinné polia potrebné na inštaláciu
Zadajte SM-DP+ Adresu a váš Aktivačný kód.
4. Prejdite späť do nastavení telefónu
Kliknite na položku Mobilné a v časti SIM nastavte Sekundárne na Zap.
5. Hotovo, môžete začať používať vašu novú eSIM
V prípade problémov, kontaktuje našu Zákaznícku linku.
1. Otvorte si nastavenia svojho telefónu
Prejdite do sekcie Pripojenia a vyberte Správca kariet SIM.
2. Kliknite na možnosť Pridať kartu eSIM
Následne z ponuky kliknite na položku Skenovať QR kód.
3. Naskenujte QR kód
Naskenujte eSIM QR kód, alebo v spodnej časti obrazovky kliknite na odkaz Zadať aktivačný kód.
4. Vyplňte povinné polia potrebné na inštaláciu
Zadajte váš Aktivačný kód.
5. Prejdite späť do nastavení telefónu
Nastavte si svoju novú eSIM od O2 ako preferovanú v časti Preferované karty SIM.
6. Hotovo, môžete začať používať vašu novú eSIM
V prípade problémov, kontaktuje našu Zákaznícku linku.
1. Otvorte si nastavenia svojho telefónu
Prejdite do sekcie Sieť a internet a kliknite na Mobilná sieť.
2. Kliknite na možnosť Pridať ďalšie
Následne kliknite na položku Nastaviť eSIM.
3. Naskenujte QR kód
Naskenujte eSIM QR kód, alebo v spodnej časti obrazovky kliknite na odkaz Zadať aktivačný kód.
4. Vyplňte povinné polia potrebné na inštaláciu
Zadajte váš Aktivačný kód.
5. Nastavte si svoju novú eSIM od O2 ako preferovanú
V nastaveniach telefónu v sekci Sieť a internet a kliknite na Karty SIM.
6. Hotovo, môžete začať používať vašu novú eSIM
V prípade problémov, kontaktuje našu Zákaznícku linku.
1. Otvorte si nastavenia svojho telefónu
Prejdite do sekcie SIM karty a mobilé siete.
2. Kliknite na možnosť Spravovať eSIM
Následne kliknite na položku Pridať eSIM.
3. Naskenujte QR kód
Naskenujte eSIM QR kód, alebo v spodnej časti obrazovky kliknite na Pridať manuálne napriek tomu.
4. Nastavte si svoju novú eSIM od O2 ako preferovanú
V nastaveniach telefónu v sekci SIM karty a mobilé siete.
5. Hotovo, môžete začať používať vašu novú eSIM
V prípade problémov, kontaktuje našu Zákaznícku linku.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.