Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Najrýchlejšie sa s nami spojíte cez WhatsApp alebo cez online chat.
Na WhatsApp nás nájdete pod číslom +421 949 949 949, alebo nám môžete napísať priamo (ak ešte nemáte nainštalovanú aplikáciu WhatsApp, stránka vás najprv vyzve k jej inštalácii).
Online chat nájdete v pravom dolnom rohu nášho webu. Stačí kliknúť na odkaz „Napíšte nám, sme online“. Ak ste našu web stránku navštívili na mobile, možnosť využiť chat môžete v O2 aplikácii.
Ak práve nie sme online, prosím, vyplňte náš kontaktný formulár.
Radi vám pomôžeme aj v našich O2 Predajniach alebo na Zákazníckej linke 0949 949 949. V prípade technických problémov s O2 Internetom na doma alebo O2 TV sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966.
Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.