Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Váš program a detaily ako využívaných službách (spotreba, faktúry, nastavenia služieb a id.) jednoducho zistíte v našej zákazníckej zóne Moje O2. Prihlásiť sa môžete jednorázovo cez overovací SMS kód alebo po registrácii cez meno a heslo.
Praktickým riešením je aj využívanie mobilnej O2 aplikácie. Jednoduchým spôsobom si ju nainštalujete do svojho smartfónu a potom sa môžete kedykoľvek prihlásiť a zistiť si podrobnosti o vašom programe, poplatkoch, nastaveniach. Cez aplikáciu si môžete okamžite aktivovať či deaktivovať balíčky a služby, dobiť si kredit, či uhradiť vašu faktúru.
Informáciu o programe s platbou na faktúru, ktorý využívate, nájdete aj vo vašej faktúre. Názov programu s telefónnym číslom, na ktorom ho využívate, je na druhej strane faktúry spolu s rozpisom využívaných služieb a poplatkami za ne.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.