Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Aktivujem si balíček. Na Nástenke v Moje O2 mám informáciu o aktivácii, ale v spotrebe nevidím voľné jednotky.

Pri aktivácii balíčkov má správa na nástenke informatívny charakter. Kvôli bezproblémovému využívaniu služieb odporúčame vždy počkať na potvrdzujúcu SMS s detailnou informáciou o aktivácii balíčka.

Ak by ste potrebovali pomoc s aktiváciou balíčkov a služieb, využite náš online chat, poradíme vám.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: