Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
eSIM neposkytujte tretím osobám. Pred naskenovaním QR kódu skontrolujte, či je obal eSIM nepoškodený. Na eSIM karte je vypnutý PIN kód. Hodnota PIN kódu je nastavená na 0000. Aktiváciu alebo zmenu PIN kódu urobíte v nastaveniach telefónu. Po naskenovaní QR kódu si uschovajte kartičku, pretože obsahuje PUK kód. Ak 3 krát zadáte nesprávny PIN kód, eSIM sa zablokuje. Pre odblokovanie musíte zadať PUK kód. Ak 10 krát zadáte nesprávne PUK kód, karta sa zablokuje úplne.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.