Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Čo mám robiť, keď som eSIM omylom vymazal zo zariadenia?

Ak ste eSIM omylom vymazali, máte nasledujúce možnosti. Pokiaľ ste si odložili kartičku s QR kódom, môžete QR kód opäť naskenovať a telefón sa pripojí k sieti. Ak ste kartičku s QR kódom stratili alebo vyhodili, navštívte najbližšiu O2 Predajňu, kde vám vydáme novú eSIM. Vydanie novej eSIM je spoplatnené podľa cenníka.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: