Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Kde nájdem online chat?

Napíšte nám cez chat na webe alebo v O2 aplikácii.

Potrebujete rýchlu radu od našich asistentov? Sme pripravení vám poradiť každý deň v čase od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) cez online chat. Nájdete ho v pravom dolnom rohu našej web stránky, ak ste navštívili www.o2.sk cez počítač. Ak chcete využiť chat aj cez mobil, ponúkame ho v mobilnej O2 aplikácii.

Ešte nemáte O2 aplikáciu? Stiahnite si ju zadarmo pre Android a iOS: