Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Mám už u vás číslo a chcem mať v svojom profile aj číslo svojho rodinného príslušníka. Ako to zariadiť?
Vo vašom konte v Moje O2 sa automaticky zobrazujú všetky čísla, ktoré sú na vás registrované. Stačí teda číslo registrovať na vás a po prihlásení do Moje O2 ho nájdete vo vašom prehľade čísel. Ak ho už v Moje O2 máte vo vašom konte, ale pod iným fakturačným profilom, stačí nás kontaktovať cez Online chat. Číslo bezplatne preregistrujeme.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.