Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Svoje zmluvné a fakturačné údaje môžete kedykoľvek upraviť v Zákazníckej zóne Moje O2.
Zmluvné údaje upravíte v Zákazníckej zóne Moje O2 - Osobné a zmluvné údaje.
Do formulára napíšte svoje aktuálne údaje a žiadosť o zmenu odošlite. Pre úplné vybavenie žiadosti je dôležité overenie údajov, a preto nám treba poslať aj obojstranne prefotený doklad totožnosti (napríklad občiansky preukaz) na udaje@o2.sk. Pozor: pri zmene zmluvných údajov nie je možné prepísať číslo na inú osobu, ide len o aktualizáciu údajov osoby, ktorá je na zmluve.
Správne zmluvné údaje sú dôležité pre prípadné zmeny, ktoré budete chcieť v budúcnosti spraviť (zmena čísla, prevod čísla na inú osobu, vystavenie novej SIM karty,...), preto s ich aktualizáciou nečakajte príliš dlho. :)
Fakturačné údaje upravíte v Zákazníckej zóne Moje O2 - Fakturačné údaje.
Do formulára napíšte svoje aktuálne fakturačné údaje a žiadosť o zmenu odošlite.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.