Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Späť

Moje zmluvné a fakturačné údaje nie sú správne. Ako ich môžem zmeniť?

Svoje zmluvné a fakturačné údaje môžete kedykoľvek upraviť v Zákazníckej zóne Moje O2.

Zmluvné údaje upravíte v Zákazníckej zóne Moje O2 - Osobné a zmluvné údaje.

Do formulára napíšte svoje aktuálne údaje a žiadosť o zmenu odošlite. Pre úplné vybavenie žiadosti je dôležité overenie údajov, a preto nám treba poslať aj obojstranne prefotený doklad totožnosti (napríklad občiansky preukaz) na udaje@o2.sk. Pozor: pri zmene zmluvných údajov nie je možné prepísať číslo na inú osobu, ide len o aktualizáciu údajov osoby, ktorá je na zmluve.

Správne zmluvné údaje sú dôležité pre prípadné zmeny, ktoré budete chcieť v budúcnosti spraviť (zmena čísla, prevod čísla na inú osobu, vystavenie novej SIM karty,...), preto s ich aktualizáciou nečakajte príliš dlho. :)

Fakturačné údaje upravíte v Zákazníckej zóne Moje O2 - Fakturačné údaje.

Do formulára napíšte svoje aktuálne fakturačné údaje a žiadosť o zmenu odošlite.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: