Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Pri kúpe produktu v O2 e-shope si môžete za poplatok 10 € vybrať vlastné telefónne číslo s fakturovaným programom. Ak ide o Zlaté číslo, poplatok je vo výške 330 €. Dostupnosť vybraného čísla si môžete overiť priamo tu http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/doplnkove-sluzby/personalizovane-cislo.
Ak si objednáte SIM kartu s dobíjaním kreditu, číslo vám pridelíme my. Pre predplatenú kartu výber čísla neumôžňujeme. Ak však navštívite O2 Predajňu, môžete si vybrať z telefónnych čísel, ktoré sú na SIM kartách v predajni aktuálne dostupné.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.