Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Môžem si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú mám v mojom účte v Moje O2?

Vo vašom profile v Moje O2 sa e-mailová adresa zmeniť nedá. Ak už pôvodný e-mail nepoužívate, riešením je konto vytvoriť nanovo.

V časti Môj profil najskôr vymažte svoje O2 telefónne číslo. Následne vytvorte novú registráciu s vaším telefónnym číslom a s novým e-mailom.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: