Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Čo je Bezpečnostný kód?
Bezpečnostný kód slúži na prístup do častí Moje O2 s citlivými údajmi. Po overení Bezpečnostným kódom si môžete aktivovať SIM kartu, skontrolovať faktúry, aktivovať elektronickú faktúru, meniť osobné údaje a spravovať všetky svoje O2 telefónne čísla počas jedného prihlásenia.
Ako získam svoj Bezpečnostný kód?
Ak ste si svoju SIM kartu objednávali online, Bezpečnostný kód bol súčasťou zásielky, ktorú ste dostali. Ak svoj Bezpečnostný kód ešte nemáte o jeho pridelenie môžete požiadať na Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni. Ak ešte u nás nemáte aktívnu žiadnu SIM kartu, Bezpečnostný kód vám pošleme poštou. Z bezpečnostných dôvodov ho zasielame len doporučene do vlastných rúk na adresu trvalého pobytu.
Ak ste Bezpečnostný kód zabudli, môžete požiadať o zaslanie cez SMS.
Ak využívate služby pre firmu, o Bezpečnostný kód požiadajte v O2 Predajni.
Neviem si zapamätať svoj Bezpečnostný kód. Môžem si ho zmeniť?
Bezpečnostný kód si môžete zmeniť na vlastnú kombináciu 4 číslic v Moje O2 na stránke Zmena Bezpečnostného kódu. O zmene budete informovaný aj cez SMS.
Môj Bezpečnostný kód je zablokovaný.
K zablokovaniu Bezpečnostného kódu dochádza po jeho viacnásobnom nesprávnom zadaní. V takom prípade stačí počkať 24 hodín a kód bude opätovne odblokovaný, prípadne nás môže kontaktovať majiteľ SIM karty so žiadosťou o zaslanie nového Bezpečnostného kódu.
UPOZORNENIE: Bezpečnostný kód si starostlivo uschovajte!
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.