Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Na čo slúži Bezpečnostný kód a ako ho môžem získať?

Čo je Bezpečnostný kód?

Bezpečnostný kód slúži na prístup do častí Moje O2 s citlivými údajmi. Po overení Bezpečnostným kódom si môžete aktivovať SIM kartu, skontrolovať faktúry, aktivovať elektronickú faktúru, meniť osobné údaje a spravovať všetky svoje O2 telefónne čísla počas jedného prihlásenia.

Ako získam svoj Bezpečnostný kód?

Ak ste si svoju SIM kartu objednávali online, Bezpečnostný kód bol súčasťou zásielky, ktorú ste dostali. Ak svoj Bezpečnostný kód ešte nemáte o jeho pridelenie môžete požiadať na Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni. Ak ešte u nás nemáte aktívnu žiadnu SIM kartu, Bezpečnostný kód vám pošleme poštou. Z bezpečnostných dôvodov ho zasielame len doporučene do vlastných rúk na adresu trvalého pobytu.

Ak ste Bezpečnostný kód zabudli, môžete požiadať o zaslanie cez SMS.

Ak využívate služby pre firmu, o Bezpečnostný kód požiadajte v O2 Predajni.

Neviem si zapamätať svoj Bezpečnostný kód. Môžem si ho zmeniť?

Bezpečnostný kód si môžete zmeniť na vlastnú kombináciu 4 číslic v Moje O2 na stránke Zmena Bezpečnostného kódu. O zmene budete informovaný aj cez SMS.

Môj Bezpečnostný kód je zablokovaný.

K zablokovaniu Bezpečnostného kódu dochádza po jeho viacnásobnom nesprávnom zadaní. V takom prípade stačí počkať 24 hodín a kód bude opätovne odblokovaný, prípadne nás môže kontaktovať majiteľ SIM karty so žiadosťou o zaslanie nového Bezpečnostného kódu.

UPOZORNENIE: Bezpečnostný kód si starostlivo uschovajte!

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: