Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Neviem svoje heslo do Moje O2. Ako sa prihlásim?

Moje O2 je zákaznícka zóna, kde nájdete detailné informácie o svojom programe, nastaveniach služieb a balíčkov, o spotrebe či faktúrach. Moje O2 môžete využívať na svojom počítači či telefóne, aj ako mobilnú aplikáciu. Detaily o vašom čísle uvidíte po prihlásení. Môžete si vybrať z niekoľkých možností prihlásenia. Vyberte si tú, ktorá je pre vás najpohodlnejšia:

  • Ak sa pripájate s mobilným zariadením cez O2 internet, do zákazníckej zóny sa prihlásite automaticky.
  • Prihlásiť sa môžete vaším telefónnym číslom a overovacím kódom v SMS.
  • Ak ste zaregistrovaný, prihlásiť sa môžete vaším menom a heslom. Svoje prihlasovacie meno si viete pozrieť po jednorazovom prihlásení v časti "Môj profil".

Možnosti prihlásenia a prihlasovacie meno a heslo do webového Moje O2 a do mobilnej aplikácie sú rovnaké. Ak ste zabudli heslo do Moje O2, pri prihlasovaní zvoľte možnosť "Zabudnute heslo". Overovací kód vám pošleme v SMS na vaše O2 číslo.

Ak si neviete poradiť s prihlásením do Moje O2, kontaktujte nás cez online chat. Pomôžeme vám.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: