Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Späť

Výpoveď zmluvy/Zrušenie paušálu

Mrzí nás, že u nás nie ste spokojní. Ak vám nevyhovuje váš aktuálny program, skúste si ešte pozrieť našu ponuku. So zmenou programu vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek O2 Predajni, alebo si ju môžete veľmi jednoducho nastaviť v Zákazníckej zóne Moje O2.

Ak si však prajete naozaj odísť z O2, prečítajte si potrebné informácie.

Ak si prajete úplne zrušiť telefónne číslo, navštívte našu predajňu alebo nám zavolajte na Zákaznícku linku 0949 949 949.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: