Breadcrumb

global assets

page assets

header

eSIM karta

Klasická SIM karta dostáva novú podobou. Virtuálna eSIM od O2 dokáže to isté, čo bežná SIM, no poskytne vám širšie možnosti využitia.

Zverejňovač príspevkov esim

Čo mám urobiť pri reklamácii telefónu s eSIM?

S reklamáciou telefónu s eSIM vám pomôžeme v ktorejkoľvek O2 Predajni. Pred odovzdaním telefónu do servisu deaktivujeme a vymažeme eSIM profil v telefóne. Počas obdobia, keď je telefón v servise, vám odovzdáme plastovú SIM kartu. Po vrátení telefónu zo servisu vám vydáme novú eSIM, ktorú si nahráte do telefónu a aktivujete. Rovnaký postup sa uplatňuje, aj keď máte viacero eSIM profilov v jednom telefóne. Vydanie plastovej SIM karty je bezplatné a vydanie novej eSIM je spoplatnené podľa cenníka.

Support Centre Divider

 

Support Centre Contact

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: