Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Ako mám postupovať, ak chcem reklamovať mobilný telefón zakúpený cez e-shop?

Mobilný telefón môžete reklamovať v ktorejkoľvek O2 predajni alebo vyplniť žiadosť o reklamáciu online a potom už len prinesiete tovar do vami zvolenej O2 predajne.

Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo zaručný list.

Na vybavenie spotrebiteľskej reklamácie máme zákonnú lehotu 30 dní a beží od dňa, kedy od Vás máme k dispozícii všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: