Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Ako mám postupovať, ak chcem reklamovať mobilný telefón zakúpený cez e-shop?

Mobilný telefón môžete reklamovať v ktorejkoľvek O2 predajni alebo vyplniť žiadosť o reklamáciu online a potom už len prinesiete tovar do vami zvolenej O2 predajne.

Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo zaručný list.

Na vybavenie spotrebiteľskej reklamácie máme zákonnú lehotu 30 dní a beží od dňa, kedy od Vás máme k dispozícii všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: