Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Ako sa zálohujú dáta pri kúpe nového telefónu?

Pri kúpe nového telefónu neprídete o svoje kontakty a iné dáta. Radi Vám ich prekopírujeme zo starého telefónu do nového telefónu na ktorejkoľvek O2 Predajni. Aj túto službu môžete u nás bezplatne využiť k všetkým typom telefónov.

Tip: Na kopírovanie kontaktov môžete využiť aplikácie tretích strán, napríklad Google Disk.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: