Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Čo potrebujem na vyzdvihnutie online objednávky v predajni?
Na prevzatie objednávky stačí občiansky preukaz. Ak si vytvoríte objednávku v O2 e-shope s doručením na vašu adresu v pracovný deň do 17:00, doručíme ju už v nasledujúci pracovný deň. Pri doručení do predajne sa doba predlžuje o jeden pracovný de.
Overte si stav vašej objednávky.
Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.