Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Čo si pripraviť pri reklamácii tovaru?

Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo zaručný list. Originálny obal nie je povinnou súčasťou pri reklamačnom konaní. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pripravite si aj samotný tovar. Odporúčame dodať výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy zariadenia.

Ostatné obaly a kryty na telefón, ktoré neboli súčasťou balenia, pri reklamácii neodovzdávajte.

Zjednodušiť proces reklamácie môžete aj tým, že zadáte reklamáciu online.

Na zadanie reklamácie online potrebujete IMEI produktu alebo číslo dokladu o kúpe. Vyplníte všetky potrebné údaje a výrobok potom už len prinesiete do vami zvolenej predajne.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: