Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Koľko trvá doručenie tovaru z O2 e-shopu?

  • Objednávky vytvorené v pracovné dni sa budeme snažiť doručiť do 2 pracovných dní.
  • Objednávky vytvorené počas víkendov a sviatkov doručujeme do 2 pracovných dní od dátumu vytvorenia objednávky.
  • Objednávky vytvorené cez O2 Mobil Market doručujeme najneskôr do 7 dní.
  • Objednávky na tovar do 10 € doručujeme cez Slovenskú poštu do 3 pracovných dní.
  • Objednávky, ktoré sú vytvorené cez O2 e-shop s doručením na predajňu:
    • Ak má predajňa na sklade zásoby, objednávky zvyčajne vybavujeme na druhý pracovný deň.
    • Ak nemá predajňa skladové zásoby, doručujeme do 2 pracovných dní od objednania tovaru.

Vo výnimočných prípadoch môže doručenie tovaru trvať dlhšie (vianočné obdobie alebo obdobie plánovanej údržby systémov O2). O takýchto prípadoch informujeme online alebo prostredníctvom SMS či hovoru zo Zákazníckej llinky.

Stav svojej objednávky si môžete skontrolovať online.

Potrebujete ďalšie informácie k nákupu alebo doručeniu tovaru? Obráťte sa na nás cez Online chat.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: