Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Koľko trvá doručenie tovaru z O2 e-shopu?

  • Objednávky zadané cez e-shop v pracovné dni do 16:00 sa budeme snažiť doručiť do 1 pracovného dňa od odoslania objednávky (objednávky zadané v piatok do 16:00 doručujeme najbližší pracovný deň).
  • Objednávky zadané cez e-shop v pracovné dni po 16:00 alebo počas víkendov/sviatkov sa budeme snažiť doručiť do 2 pracovných dní od odoslania objednávky.
  • Objednávky vytvorené cez O2 Mobil Market doručujeme najneskôr do 7 dní.
  • Objednávky na tovar do 10 € doručujeme cez Slovenskú poštu do 3 pracovných dní.
  • Objednávky, ktoré sú vytvorené cez O2 e-shop s doručením na predajňu:
    • Ak má predajňa na sklade zásoby, objednávky zvyčajne vybavujeme na druhý pracovný deň.
    • Ak nemá predajňa skladové zásoby, doručujeme do 2 pracovných dní od objednania tovaru.

Vo výnimočných prípadoch môže doručenie tovaru trvať dlhšie (vianočné obdobie alebo obdobie plánovanej údržby systémov O2). O takýchto prípadoch informujeme online alebo prostredníctvom SMS či hovoru zo Zákazníckej llinky.

Stav svojej objednávky si môžete skontrolovať online.

Potrebujete ďalšie informácie k nákupu alebo doručeniu tovaru? Obráťte sa na nás cez Online chat.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: