Breadcrumb

SC Global Assets

SC Assests

SC Nákup v O2 - Header

Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Zverejňovač príspevkov

Musím pri reklamácii telefónu odovzdať aj nabíjačku?

Pri reklamácii tovaru odporúčame priniesť všetok pôvodný obsah balenia. Teda aj príslušenstvo ako napríklad nabíjačka, slúchadlá, usb kábel. Uľahčí to riešenie vašej reklamácie, keďže servisné stredisko potrebuje skontrolovať všetky časti výrobku.

Toto sa však netýka samotného balenia. Krabicu z výrobku nosiť nemusíte.

Žiadosť o reklamáciu tovaru môžete vyplniť aj online. Potom stačí výrobok priniesť do ktorejkoľvek z našich predajní.

Potrebujete pomoc s reklamáciou tovaru? Navštívte nás ktorejkoľvek predajni, všetko potrebné vybavíme s vami.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: