Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Nemám k dispozícii faktúru k svojej objednávke z O2 e-shopu. Viete mi ju posyktnúť?

Ak ste od nás nedostali spolu s tovarom faktúru, neviete ju nájsť alebo potrebujete jej opis, či opravu, zavolajte nám na Zákaznícku linku 949. Vašu žiadosť zaevidujeme a do 10-tich dní dostanete faktúru poštou.

Ak potrebujete na faktúre zmenu alebo doplnenie údajov, nahláste ich, prosím, operátorovi Zákazníckej linky.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: