Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Omylom som v O2 e-shope objednal nesprávny telefón. Môžem objednávku zrušiť?

Po prihlásení do Moje O2 si môžete pozrieť prehľad všetkých svojich objednávok alebo si vyhľadať svoju objednávku zadaním jej čísla na stránke Stav objednávky. Po zobrazení detailu objednávky máte možnosť ju aj zrušiť.

Ak ste omylom objednali nesprávny tovar a chcete zmeniť položky v objednávke, napíšte nám cez Online chat. Radi vám pomôžeme so zmenou vo vašej objednávke.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: