O2 Internet na doma a O2 TV
Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.
- Aké druhy IP adries poskytujeme pri O2 Internete na doma?
- Čo sa stane, keď sa mi minú dáta pre O2 Internet na doma?
- Ako sa prihlásim do Moje O2, keď mám O2 Internet na doma a SIM karta je v anténe?
- Aká je maximálna prenosová rýchlosť pre sťahovanie a odosielanie pre O2 Internet na doma?
- Čo je potrebné pre zriadenie Internetu na doma?
- Aký Android TV box môžem použiť na sledovanie O2 TV?
- Môžem si na Set-top boxe nastaviť kvalitu rozlíšenia obrazu?
- V prehľade programov na Set-top boxe sa mi nezobrazuje nová TV stanica
- Prečo by som si mal vybrať O2 TV?
- Na koľkých zariadeniach môžem sledovať O2 TV alebo O2 TV Mini?
- Aký je technologický rozdiel medzi Bielym a Modrým O2 Internetom na doma?
- O2 Spolu
- Môžem sledovať O2 TV aj na internete od iného poskytovateľa?
- Aká je odporúčaná rýchlosť internetu na sledovanie O2 TV?
- Môžem si v mobilnej aplikácii O2 TV nastaviť rýchlosť internetového pripojenia pre sledovanie TV?
- Koľko dát miniem za hodinu sledovania O2 TV cez aplikáciu v telefóne alebo tablete?
- Aké rýchlosti internetového pripojenia dosiahnem so službou O2 Internet na doma?
- Čo potrebujem na sledovanie O2 TV cez počítač alebo cez aplikáciu v telefóne?
- Čo je Aktivačný kód pre O2 TV?
- Aký je rodičovský PIN v O2 TV?
- Aké smart TV môžem použiť na sledovanie O2 TV?
- Aký televízor potrebujem na sledovanie O2 TV?
- Môžem si Android TV box nainštalovať sám?
- Môžem si pripojiť Android TV box cez Wifi?
- Majú poveternostné podmienky vplyv na kvalitu signálu pre Internet na doma?
- Môže mi O2 TV a O2 TV Mini vyčerpať dáta?
- Ako si pripojiť Android TV box a spustiť aplikáciu
- Zabudol som prihlasovacie údaje alebo Aktivačný kód k O2 TV. Čo mám robiť?
- Ako si môžem aktivovať O2 TV alebo O2 TV Mini?
- Môžem O2 TV sledovať aj v zahraničí?
- Môžem si O2 Internet na doma nainštalovať sám?
- Vysielajú všetky TV stanice v O2 TV 24 hodín denne?
- Čo mám robiť, ak mi nefunguje O2 TV?
- Za akých podmienok mi môžete nainštalovať O2 Internet na doma bez vŕtania?
- Nefunguje mi Internet na doma. Čo mám robiť?
- Ako si zmením heslo na wi-fi?
- Môžem využiť existujúcu kabeláž pre inštaláciu zariadenia k O2 Internetu na doma?
- Vzťahuje sa objem dát v O2 Internete na doma na upload aj na download?
- Môžem k službe O2 Internet na doma použiť vlastné zariadenie?
- Aký je inicializačný reťazec pre nastavenie modemu pri pripojení na internet?
Kde vám ešte poradíme
Zastihnete nás už aj na WhatsApp. Cez chat na +421 949 949 949 s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme tu pre vás od 06:00 do 22:00 každý pracovný deň a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nie sme práve k dispozícii na WhatsApp či online chate? Napíšte nám
cez kontaktný formulár. Odpovieme vám do 24 hodín.
Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.