O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Ako sa spotrebúvajú dáta pri sledovaní O2 TV v mobile a O2 TV?

O2 TV v mobile spotrebúva mobilné dáta v závislosti od typu internetového pripojenia. Ak používate mobilnú dátovú sieť, dáta čerpáte z Vášho voľného objemu dát. Preto Vám odporúčame O2 TV v mobile sledovať počas pripojenia na Wifi sieť. Pre plynulé sledovanie O2 TV v mobile je minimálna odporúčaná rýchlosť pripojenia 1 Mbps.

O2 TV spotrebúva dáta nezávisle od O2 Internetu na doma. Znamená to, že z Vášho voľného objemu dát nevyčerpáte ani megabajt.

Pozor: Rozhodli ste sa sledovať O2 TV v mobile pomocou Wifi pripojenia? Nezabudnite vypnúť mobilné dáta. Váš telefón sa môže pripojiť na mobilné dáta bez upozornenia.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: