O2 Internet na doma a O2 TV
Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.
Ako si môžem aktivovať O2 TV alebo O2 TV Mini?
O2 TV Mini alebo O2 TV si môžete aktivovať cez Moje O2, O2 e-shop, alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni. Služba O2 TV Mini a O2 TV je dostupná k fakturovaným mobilným programom a O2 Internetu na doma.
Po aktivácii služby vám pošleme SMS a e-mail s Aktivačným kódom.
Aktivačný kód zadáte na www.o2tv.sk a vytvoríte si vlastné prihlasovacie údaje (meno a heslo).
S vytvorenými údajmi sa prihlásite na www.o2tv.sk a do aplikácie O2 TV SK na zariadeniach s OS Android TV (set-top box alebo televízor), v Samsung TV (model výroby od roku 2018 a vyššie), v telefónoch a tabletoch s Androidom a iOS.
Prihlasovacie údaje si starostlivo uschovajte, pretože ich budete používať v prípade, keď sa budete potrebovať opäť prihlásiť alebo na prihlásenie do ďalších zariadení.
Chcete sledovať O2 TV, ale nemáte ešte O2 Internet na doma? Pozrite si ponuku produktov O2 Internet na doma na vašej adrese.
Kde vám ešte poradíme
Zastihnete nás už aj na WhatsApp. Cez chat na +421 949 949 949 s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme tu pre vás od 06:00 do 22:00 každý pracovný deň a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nie sme práve k dispozícii na WhatsApp či online chate? Napíšte nám
cez kontaktný formulár. Odpovieme vám do 24 hodín.
Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.