O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Ako si môžem aktivovať O2 TV alebo O2 TV v mobile?

O2 TV alebo O2 TV v mobile si môžete aktivovať cez O2 e-shop. Službu O2 TV si však môžete aktivovať len so službou O2 Internet na doma. Ak už využívate služby od O2, O2 TV v mobile si môžete aktivovať v Zákazníckej zóne Moje O2 - Balíčky a služby v časti Dátové balíky a TV alebo cez mobilnú aplikáciu Moje O2.

Po aktivácii služby vám pošleme SMS a e-mail s prihlasovacím PINom. Prihlasovací PIN zadáte na www.o2tv.sk alebo v aplikácii O2 TV a vytvoríte si vlastné prihlasovacie údaje (meno a heslo). S vlastnými údajmi sa prihlásite do Set-top boxu, na www.o2tv.sk, do aplikácie O2 TV pre Android alebo iOS.

Prihlasovacie údaje si starostlivo uschovajte, pretože ich budete používať v prípade opätovného prihlásenia alebo na prihlásenie do ďalších zariadení.

Chcete sledovať O2 TV, ale nemáte ešte O2 Internet na doma? Pozrite si ponuku produktov O2 Internet na doma na vašej adrese.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: