O2 Internet na doma a O2 TV
Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.
Ako si zmením heslo na wi-fi?
Ak využívate O2 Internet na doma a chcete zmeniť heslo na svojej wi-fi, povieme vám, ako na to:
- Zmena hesla na wi-fi je najjednoduchšia cez mobilnú aplikáciu Huawei HiLink. Stiahnite si ju do svojho telefónu alebo tabletu a nájdete v nej prístup do všetkých nastavení.
- Ak ste doma na wi-fi, appka sa automaticky pripojí k vášmu účtu. V aplikácii potom prejdete do nastavení a v časti Môj účet zvolíte možnosť Zmena hesla.
- Vytvoríte si nové heslo, ktoré chcete používať a zmeny uložíte.
Ak potrebujete vedieť viac, ponúkame vám aj videonávod, kde vám ukážeme, ako zmeniť heslo na wi-fi.
Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.