O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Aký je technologický rozdiel medzi bielym a modrým O2 Internetom na doma?

Biely O2 Internet využíva štandardnú 4G LTE sieť, ktorú máme primárne na 800 MHz frekvencii. Ostatné programy O2 Internet na doma používajú modernú LTE TDD sieť na 3,5 a 3,7 GHz frekvencii. Viac informácií o rozdieloch medzi týmito technlógiami, či spôsobom inštalácie nájdete na stránke O2 Internet na doma.

Ak potrebujete vedieť viac o službe O2 Internet na doma, napíšte nám cez Online chat.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: