O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Čo je potrebné pre zriadenie Internetu na doma?

Prvým krokom je overenie dostupnosti O2 Internetu na doma na mieste, kde plánujete službu využívať. Dostupnosť služby a typ produktu, ktorý na vašej adrese môžete využívať, si overte online na stránke O2 Internet na doma. Pre samotné zriadenie pripojenia služby O2 Internet na doma je ešte potrebné, aby medzi anténou na mieste inštalácie a vysielačom O2 nebola prekážka (napr. stromy, vyššia budova) a signál spĺňal stanovené parametre. Počas overovania dostupnosti služby na mape tieto okolnosti nie je možné zohľadniť. Presne ich vyhodnotí technik priamo na mieste inštalácie.

Ak všetko vyhovuje, stačí už len inštalácia zariadenia a môžete začať surfovať cez O2 Internet na doma.

V niektorých prípadoch sa ale môže stať, že pripojenie nebude možné zriadiť. Vtedy technik vypíše servisný list, v ktorom uvedie že pripojenie nie je možné zriadiť, prevezme od vás zariadenie a vyžiada si od vás potvrdenie okolností v servisnom liste. Vyplnený a podpísaný servisný list je dokladom o odstúpení od zmluvy. Zmluvy tým zaniknú a vám nebudeme nič faktúrovať. V prípade, že ste pri objednávke uhrádzali zábezpeku, vrátime vám ju poštovou poukážkou alebo prevodom na účet.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: